Biuro Obsługi Nauki
ADRES:
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa
Budynek nr 2, parter, pokoje: 1a, 2, 4, 5
e-mail:bon@sggw.edu.pl
Kierownik:
dr inż. Anita Szczykutowicz
tel.: (22) 59 314 09; pok. 4
mail: anita_szczykutowicz@sggw.edu.pl
Udział w komisjach:
- Sekretarz Rektorskiej Komisji ds. Motywacyjnego Systemu Wynagradzania Pracowników;
- Członek Rektorskiej Komisji ds. Rozwoju Uczelni
Pracownicy BON:
Specjalista: mgr Justyna Wietoszko
tel.: (22) 59 310 61; pok. 1a
mail: justyna_wietoszko@sggw.edu.pl
Zakres:
- stypendia dla Wybitnych Młodych Naukowców
- fundusz świadczeń stypendialnych dla doktorantów
- oświadczenia dotyczące działalności naukowej
Udział w komisjach:
- Sekretarz Senackiej Komisji ds. Nauki i Rozwoju Kadr
Specjalista: mgr Agnieszka Grabińska
tel.: (22) 59 310 63; pok. 6a
mail: agnieszka_grabinska@sggw.edu.pl
Zakres:
- studia doktoranckie rozpoczęte przed rokiem akademickim 2019/2020
- sprawy doktorantów ze Szkoły Doktorskiej
Specjalista: mgr Aleksandra Karolak
tel.: (22) 59 314 12; pok. 1a
mail: aleksandra_karolak@sggw.edu.pl
Zakres:
- awanse naukowe
- zatrudnienie na stanowisku profesora i profesora uczelni
Udział w komisjach:
- Sekretarz Rektorskiej Komisji ds. Etyki Badań Naukowych z Udziałem Człowieka
Specjalista: mgr Roman Kacprzyk
tel.: (22) 59 310 62; pok. 5
mail: roman_kacprzyk@sggw.edu.pl
Zakres:
- ELD – hologramy
- GUS
- ubezpieczenia zdrowotne doktorantów
- rejestracja konferencji naukowych
Samodzielny referent: mgr Mateusz Siemaszko
tel.: (22) 59 35685; pok. 5
mail: mateusz_siemaszko@sggw.edu.pl
Zakres:
- sprawy prawne i administracyjne Biura
- System Wsparcia Finansowego dla Naukowców i Zespołów Badawczych
- ELD – hologramy
- Własny Fundusz Rozwoju Nauki
- Komisja Etyki
Udział w komisjach:
- Sekretarz Rektorskiej Komisji ds. Systemu Wsparcia Finansowego dla Naukowców i Zespołów Badawczych;
Specjalista: mgr inż. Barbara Gołota
tel.: (22) 59 31060; pok. 4
mail: barbara_golota@sggw.edu.pl
- projekty ministerialne
- sprawozdawczość
Specjalista: dr inż. Arkadiusz Gralak
tel.: (22) 59 31064; pok. 2
Zakres działalności Biura
- weryfikacja dokumentów przewodów doktorskich i habilitacyjnych oraz prowadzenie rejestrów nadanych stopni naukowych, wystawianie zaświadczeń o uzyskaniu stopnia naukowego;
- prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników na stanowisku profesora i profesora SGGW;
- opracowywanie regulaminów, zarządzeń, uchwał i wytycznych z zakresu organizacji studiów doktoranckich utworzonych przed rokiem akademickim 2019/2020;
- prowadzenie dokumentacji studiów doktoranckich utworzonych przed rokiem akademickim 2019/2020 oraz dokumentacji przebiegu studiów poszczególnych doktorantów tych studiów, w tym prowadzenie teczek personalnych;
- bieżąca obsługa bazy danych doktorantów studiów doktoranckich utworzonych przed rokiem akademickim 2019/2020, w tym wprowadzanie i aktualizacja danych, generowanie i wydruki raportów;
- obsługa dokumentacji programu „Doktorat Wdrożeniowy”, w którym udział biorą doktoranci studiów doktoranckich utworzonych przed rokiem akademickim 2019/2020;
- wspieranie przygotowania wniosków do programu ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki w sprawie stypendiów dla młodych wybitnych naukowców oraz obsługa dokumentacji;
- monitorowanie wydatkowania środków finansowych z budżetów przeznaczonych na stypendia dla doktorantów studiów doktoranckich utworzonych przed rokiem 2019/2020, w tym przygotowywanie list stypendialnych;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem zdrowotnym doktorantów studiów doktoranckich, którzy rozpoczęli studia przed rokiem 2019/2020;
- wystawianie zaświadczeń dotyczących odbywania lub ukończenia studiów doktoranckich utworzonych przed rokiem akademickim 2019/2020, w tym w celach emerytalno-rentowych;
- rejestracja konferencji naukowych;
- wspomaganie instytutów w przygotowaniu dokumentów do oceny parametrycznej dyscyplin naukowych oraz oceny okresowej nauczycieli akademickich;
- przyjmowanie wynikających z przepisów prawa oświadczeń dotyczących działalności naukowej oraz prowadzenie rejestru tych oświadczeń;
- bieżące informowanie pracowników SGGW o nowo otwartych konkursach w ramach programów i przedsięwzięć ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki oraz wspomaganie instytutów w zakresie przygotowania wniosków do tych konkursów;
- prowadzenie sprawozdawczości z działalności naukowo-badawczej dla potrzeb władz Uczelni oraz służb statystyki publicznej, w tym opracowanie rocznego Sprawozdania Rektora na podstawie materiałów nadesłanych przez właściwe jednostki SGGW;
- gromadzenie informacji niezbędnych do monitorowania wdrażania strategii Uczelni w zakresie działalności naukowo-badawczej;
- obsługa organizacyjna komisji senackich wskazanych przez Rektora;
- przyjmowanie wniosków i opracowywanie danych dla Rektorskiej Komisji ds. motywacyjnego systemu wynagradzania, Rektorskiej Komisji ds. Systemu Wsparcia Finansowego dla Naukowców i Zespołów Badawczych oraz dla Rektorskiej Komisji Stypendialnej ds. Pomocy Materialnej dla Doktorantów;
- koordynacja procesu funkcjonowania i aktualizacji Bazy Wiedzy SGGW oraz procesu zasilania tej Bazy danymi
- koordynacja realizacji programów ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki skierowanych do redakcji czasopism naukowych SGGW.