WELCOME TO SGGW


PODNIESIENIE POTENCJAŁU ORGANIZACYJNEGO SGGW W ZAKRESIE OBSŁUGI STUDENTÓW I KADRY Z ZAGRANICY

INFORMACJE OGÓLNE

  • ZADANIA PROJEKTOWE

    1: Wsparcie szkoleniowe kadry dydaktycznej, naukowej i administracyjnej – szkolenie dla pracowników Biura Kadr i Płac z zakresu przepisów kadrowo-płacowych dot. zatrudniania i obsługi obcokrajowców na terenie RP

    2: Wsparcie szkoleniowe kadry dydaktycznej, naukowej i administracyjnej – szkolenie specjalistyczne z języka angielskiego kadrowo-płacowego

    3: Przygotowanie organizacyjne uczelni do obsługi studentów i kadry z zagranicy – przygotowanie i dystrybucja aktów wewnętrznych w jęz. angielskim w celu zapewniania równego dostępu do informacji

    4: Przygotowanie organizacyjne uczelni do obsługi studentów i kadry z zagranicy – system polsko-anglojęzycznego oznakowania siedziby WePoint

    5: Organizacja miejsca dedykowanego obsłudze studentów i kadry zagranicznej – opracowanie projektu architektonicznego siedziby WePoint

    6: Organizacja miejsca dedykowanego obsłudze studentów i kadry zagranicznej – zakup wyposażenia WePoint

    7: Organizacja miejsca dedykowanego obsłudze studentów i kadry zagranicznej – zatrudnienie pracownika do obsługi obcokrajowców w WePoint. Treść ogłoszenia o pracę.

  • REZULTATY PROJEKTU

    Projekt w trakcie realizacji

KONTAKT

  • Zespół Projektu Time2GetReady

    WePoint, Biuro Współpracy Międzynarodowej

    wepoint@sggw.edu.pl

    +48 22 5931846