COVIMO

  • SKŁAD KONSORCJUM

    Koordynator: Czechy – Czech University of Life Sciences Prague (CZU)

    Uczelnie partnerskie:

    Austria – University of Natural Resources and Life Sciences (BOKU)

    Bośnia i Hercegowina – University of Sarajevo (UNSA)

    Chorwacja – University of Zagreb (UNIZG)

    Mołdawia – State Agrarian University of Moldova (SAUM)

    Polska – Warsaw University of Life Sciences – SGGW (SGGW)

    Słowacja – Slovak University of Agriculture in Nitra (SPU Nitra)

    Słowenia – University of Ljubljana (UNI-LJ)

    Węgry – Hungarian University of Agriculture and Life Sciences (MATE)

  • ZADANIA - INTELLECTUAL OUTPUTS

    Zadania:

    O1 Narzędzia mobilności wirtualnej

    Zadanie koordynowane przez: University of Natural Resources and Life Sciences (BOKU)

    O2 Międzynarodowy podręcznik dobrych praktyk

    Zadanie koordynowane przez: Warsaw University of Life Sciences – SGGW (SGGW)

    O3 Scenariusze reakcji w szkolnictwie wyższym

    Zadanie koordynowane przez: Hungarian University of Agriculture and Life Sciences (MATE)

    O4 Materiały edukacyjne ułatwiające włączenie do edukacji on-line

    Zadanie koordynowane przez: Czech University of Life Sciences Prague (CZU)

  • ZADANIE - INTELLECTUAL OUTPUT O2 - SGGW

    O2 – Międzynarodowy podręcznik przykładów dobrych praktyk

    1. Przygotowanie ankiety w celu zidentyfikowania najlepszych praktyk jak i trudności/ograniczeń wirtualnego nauczania i mobilności.

    2. Rozesłanie ankiety do polskich i zagranicznych uczelni wyższych:

    GRUPY DOCELOWE: studenci i pracownicy.

    DYSTRYBUCJA: ankieta została wysłana bezpośrednio do uczelni polskichuczelni zagranicznych; ponadto, każda z 8 uczelni partnerskich w projekcie wysłała kwestionariusz do co najmniej 20 uczelni w swoim kraju; w ramach poszczególnych uczelni, ankieta została przekazana do: rektoratów, biur współpracy międzynarodowej i samorządów studenckich.

    ODPOWIEDZI: zebrano łącznie 652 odpowiedzi, w tym od 240 studentów oraz 412 nauczycieli z polskich i zagranicznych uczelni.

    3. Organizacja wywiadów pogłębionych.

    4. Agregacja wyników.

    5. Stworzenie podręcznika dobrych praktyk.

  • PLANOWANE REZULTATY PROJEKTU

    Rezultaty:

    1. Międzynarodowy podręcznik przykładów dobrych praktyk przy wdrażaniu edukacji on-line.
    2. Scenariusze reakcji, mające zastosowanie w sytuacjach wpływających na edukację w uczelniach wyższych w celu zminimalizowania ich skutków.
    3. Materiały szkoleniowe dla studentów i pracowników, umożliwiające włączenie do edukacji on-line oraz lepsze wykorzystanie narzędzi edukacji on-line.
    4. Przygotowanie wirtualnej rzeczywistości do prowadzenia mobilności on-line studentów i pracowników, które będą eksperymentalnie testowane w międzynarodowym programie studiów magisterskich sieci CASEE „Danube AgriFood Master – Sustainability in Agriculture, Food Production and Food Technology in the Danube Region” (DAFM).