Biuro Obsługi Nauki
ADRES:
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa
Budynek nr 2, pokoje: 1, 1a, 4, 5
e-mail:bon@sggw.edu.pl
Godziny pracy:
Poniedziałek-piątek
8:00-16:00
Kierownik:
mgr Justyna A. Wietoszko
mail: justyna_wietoszko@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 310 61; pok. 1a
Oświadczenia o reprezentowanej dyscyplinie naukowej
Sekretarz Senackiej Komisji ds. Nauki i Rozwoju Kadr
Pracownicy BON:
POSTĘPOWANIA O NADANIE STOPNI NAUKOWYCH
Starszy Specjalista
mgr Aleksandra Karolak
mail: aleksandra_karolak@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 314 12; pok. 1
Specjalista
mgr Renata Wiejek
mail: renata_wiejek@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 310 60; pok. 1
Specjalista
mgr Natalia Mamak
mail: natalia_mamak@sggw.edu.pl
pok. 1
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA RAD DYSCYPLIN
Specjalista
lic. Natalia Łuszczyk
mail: natalia_luszczyk@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 389 70; pok. 5
Specjalista
mgr Edyta Laskowska
mail: edyta_laskowska@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 356 82; pok. 5
Starszy Specjalista
mgr Mateusz Siemaszko
mail: mateusz_siemaszko@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 356 85; pok. 5
Sekretarz Rektorskiej Komisji ds. Etyki Badań Naukowych z Udziałem Człowieka
Sekretarz Rektorskiej Komisji ds. Motywacyjnego Systemu Wynagradzania Pracowników SGGW
POSTĘPOWANIA AWANSOWE, SPRAWOZDAWCZOŚĆ
Starszy Specjalista
dr inż. Arkadiusz Gralak
mail: arkadiusz_gralak@sggw.edu.pl
tel.: (22) 59 310 64; pok. 4
Zakres działalności Biura:
- wsparcie jednostek merytorycznych w zakresie procedur prowadzenia postępowań w sprawie nadania stopnia doktora i doktora habilitowanego
- weryfikacja dokumentów w sprawie nadania stopnia doktora i doktora habilitowanego oraz prowadzenie rejestrów nadanych stopni naukowych, wystawianie zaświadczeń o uzyskaniu stopnia naukowego;
- obsługa administracyjna rad dyscyplin;
- weryfikacja formalna dokumentacji postępowań awansowych na stanowisko adiunkta i profesora uczelni;
- wystawianie zaświadczeń dotyczących odbywania lub ukończenia studiów doktoranckich utworzonych przed rokiem akademickim 2019/2020, w tym w celach emerytalno-rentowych;
- rejestracja konferencji naukowych;
- przyjmowanie wynikających z przepisów prawa oświadczeń dotyczących działalności naukowej oraz prowadzenie rejestru tych oświadczeń;
- prowadzenie sprawozdawczości z działalności naukowo-badawczej dla potrzeb władz Uczelni oraz służb statystyki publicznej, w tym opracowanie rocznego Sprawozdania Rektora na podstawie materiałów nadesłanych przez właściwe jednostki SGGW;
- gromadzenie informacji niezbędnych do monitorowania wdrażania strategii Uczelni w zakresie działalności naukowo-badawczej;
- obsługa organizacyjna Senackiej Komisji ds. Nauki i Rozwoju Kadr;
- obsługa organizacyjna Uczelnianej Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów;
- obsługa organizacyjna Uczelnianej Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów;
- obsługa Rektorskiej Komisji ds. Etyki Badań Naukowych z Udziałem Człowieka, w tym przyjmowanie wniosków, przygotowywanie materiałów na posiedzenie oraz przygotowywanie uchwał Komisji;
- obsługa Rektorskiej Komisji ds. motywacyjnego systemu wynagradzania, w tym przyjmowanie wniosków i przygotowywanie danych na posiedzenia;
- obsługa Rektorskiej Komisji ds. Systemu Wsparcia Finansowego dla Naukowców i Zespołów Badawczych, w tym przyjmowanie wniosków i przygotowywanie danych na posiedzenia;
- przyjmowanie i procedowanie wniosków w ramach Własnego Funduszu Rozwoju Nauki;