Tryb składania raportów rocznych w ramach programu „Doktorat wdrożeniowy”
Raport wraz z załącznikami każdorazowo należy wysłać do Ministerstwa do 10 października danego roku, po tym terminie możliwość wysyłki zostaje zablokowana.
Wypełnia się go w systemie OSF. Po uzupełnieniu danych i dołączeniu wymaganych dokumentów, a przed wysłaniem do MEiN, należy wygenerować oświadczenie, które należy przesłać do biura Szkoły Doktorskiej w celu przekazania go do podpisania przez Prorektora ds. Nauki. Podpisane oświadczenie będzie wysłane do MEiN przez Szkołę Doktorską za pośrednictwem skrzynki ePUAP.
Ze względów administracyjnych przygotowanie raportu należy zakończyć niezwłocznie po zakończeniu roku akademickiego, aby przed 10 października zdążyć uzyskać wymagane podpisy i przesłać całość w systemie OSF i przez ePUAP.
Przesłany raport jest oceniany przez ekspertów ministerialnych i dopiero po jego przyjęciu wypłacana jest transza dofinansowania na kolejny rok akademicki.
Zgodnie z umową zawartą z Ministerstwem środki finansowe przyznane na infrastrukturę badawczą na dany rok akademicki i niewydane w terminie do 30 września tego roku należy zwrócić do Ministerstwa.
Kontakt
Biuro Szkoły Doktorskiej SGGW, bud. 2, pok. 6A
Agnieszka Grabińska, e-mail: agnieszka_grabinska@sggw.edu.pl, tel.: (22) 59 310 63