52.PDKN-2025

  • INFORMACJE ORGANIZACYJNE

    Koła naukowe powołane do organizacji PDKN 2025
    • Koło Naukowe Ekonomistów

    Skład osobowy Komitetu Organizacyjnego Przeglądu
    1. Prorektor ds. Dydaktyki – prof. dr hab. Jarosław Gołębiewski
    2. Dziekan Wydziału Ekonomicznego – dr hab. Marcin Ratajczak, prof. Uczelni
    3. Opiekun Koła Naukowego Ekonomistów – dr hab. Joanna Rakowska, prof. Uczelni
    4. Członkini Komitetu Organizacyjnego do spraw naukowo-organizacyjnych – dr inż. Iwona Pomianek
    5. Członkini Komitetu Organizacyjnego do spraw naukowych – dr Monika Utzig
    6. Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego – Jakub Karaś
    7. Wiceprzewodnicząca Komitetu Organizacyjnego – Wiktoria Żołnierzak

    Termin Przeglądu Dorobku Kół Naukowych
    5 grudnia 2025 r.

    Miejsce organizacji PDKN
    Wydział Ekonomiczny, ul. Nowoursynowska 166, bud. 5, 6 i 7 oraz Aula Kryształowa bud. 9

    Lista Sekcji PDKN
    Sekcje referatowe (badawcze/projektowe):
    1. Bioinżynieria i nauki biologiczne
    2. Produkcja roślinna rolnicza i leśna
    3. Świat roślin
    4. Hodowla i żywienie zwierząt
    5. Świat zwierząt i weterynaria
    6. Inżynieria
    7. Projektowanie i gospodarowanie przestrzenią
    8. Ekonomia i nauki społeczne
    9. Człowiek i jego otoczenie
    10. Life Sciences (w jęz. angielskim)

    Sekcje posterowe (badawcze/projektowe):
    1. Bioinżynieria i nauki biologiczne
    2. Produkcja roślinna rolnicza i leśna
    3. Świat roślin
    4. Hodowla i żywienie zwierząt
    5. Świat zwierząt i weterynaria
    6. Inżynieria
    7. Projektowanie i gospodarowanie przestrzenią
    8. Ekonomia i nauki społeczne
    9. Człowiek i jego otoczenie
    10. Life Sciences (w jęz. angielskim)

    Adres organizatora, na który należy przesyłać zgłoszenia
    pdkn@sggw.edu.pl

    Termin nadsyłania zgłoszeń i abstraktów potwierdzonych przez opiekuna koła naukowego drogą elektroniczną
    18 listopada 2025 r., godz. 23:59

    Termin nadsyłania poprawionych abstraktów potwierdzonych przez opiekuna koła naukowego oraz termin wycofania pracy z Przeglądu
    28 listopada 2025 r., godz. 23:59

    Termin i miejsce odbioru dyplomów, certyfikatów i nagród
    Dyplomy będą rozdawane w sali D22, budynek 6 (zmiana 06.11.2025 r. z Auli Kryształowej, budynek 9), w trakcie uroczystego zakończenia Przeglądu, a certyfikaty uczestnictwa po uroczystym zakończeniu, przy stanowisku rejestracji również w dniu 05 grudnia 2025 r.
    Nieodebrane w dniu Przeglądu dyplomy i certyfikaty będzie można odebrać w sekretariacie Katedry Polityki Rozwoju i Marketingu (bud. 6, pok. A37) w dniach od 08 do 12 grudnia 2025 r. w godzinach 13.00-15.00.

    Wsparcie naukowe:
    • Prof. dr hab. Irena Ozimek
    • Dr hab. Barbara Gołębiewska, prof. Uczelni
    • Dr hab. Mariusz Maciejczak, prof. Uczelni
    • Dr hab. Agata Malak-Rawlikowska, prof. Uczelni
    • Dr Paulina Trębska
    • Dr Anna Milewska
    • Dr Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska

    Wsparcie organizacyjne:
    • Weronika Biały
    • Natalia Borkowska
    • Barbara Chojecka
    • Karol Ciura
    • Karolina Czarnecka
    • Szymon Dałek
    • Mikołaj Kulesza
    • Aleksander Matuszak
    • Maciej Rybarczyk
    • Barnaba Sibilski
    • Julia Sosnowska
    • Jan Wala
    • Bartosz Zając

  • HARMONGRAM 52 PDKN 2025

    Harmonogram PDKN 2025 zostanie udostępniony w późniejszym terminie.

Wzór zgłoszenia

                w razie problemów z pobraniem pliku skorzystaj z innej przeglądarki, np. Mozilla Firefox

               w razie problemów z pobraniem pliku skorzystaj z innej przeglądarki, np. Mozilla Firefox

Wytyczne oceny prac

              w razie problemów z pobraniem pliku skorzystaj z innej przeglądarki, np. Mozilla Firefox

52nd Review of Achievements of the SGGW Student Societies-2025

  • THE REVIEW ORGANISATIONAL INFORMATION

    SGGW Student Society appointed to organise the Review of Achievements of the SGGW Student Societies in 2025
    • Student Scientific Society of Economists

    The Review Organising Committee
    1. SGGW Vice-Rector for Didactics – prof. dr hab. Jarosław Gołębiewski
    2. Dean of the Faculty of Economics – dr hab. Marcin Ratajczak, University professor
    3. Supervisor of the Student Scientific Society of Economists – dr hab. Joanna Rakowska, University professor
    4. Member of the Organising Committee for scientific and organisational matters – dr inż. Iwona Pomianek
    5. Member of the Organising Committee for scientific matters – dr Monika Utzig
    6. Chairperson of the Organising Committee – Jakub Karaś
    6. Vice-Chairperson of the Organising Committee – Wiktoria Żołnierzak

    Date of the Review
    5 December 2025
    Venue
    Faculty of Economics, SGGW, ul. Nowoursynowska 166, Bldgs. 5, 6, 7 and the Crystal Hall (9)

    Sessions held during the Review
    Paper/Oral (scientific, project):
    1. Bioengineering and Biological Sciences
    2. Agricultural and Forest Plant Production
    3. World of Plants
    4. Animal Husbandry and Nutrition
    5. Animal World and Veterinary Science
    6. Engineering
    7. Spatial Planning and Management
    8. Economics and Social Sciences
    9. Humans and the Environment
    10. Life Sciences (session held in English)

    Poster (scientific, project):
    1. Bioengineering and Biological Sciences
    2. Agricultural and Forest Plant Production
    3. World of Plants
    4. Animal Husbandry and Nutrition
    5. Animal World and Veterinary Science
    6. Engineering
    7. Spatial Planning and Management
    8. Economics and Social Sciences
    9. Humans and the Environment
    10. Life Sciences (session held in English)

    Organiser’s contact details for submitting applications: pdkn@sggw.edu.pl

    Submission deadline
    18 November 2025, 11:59 p.m.

    Deadline for submission of revised abstracts approved by the supervisor of the student society, and for withdrawal of a paper from the Review without stating a reason
    28 November 2025, 11:59 p.m.

    Certificates and Awards Collection
    Certificates and awards will be distributed during the closing ceremony of the Review in Room No. D22, Building No. 6 (change 06.11.2025 r. from the Crystal Hall). In contrast, participation certificates may be collected after the ceremony at the registration desk on 5 December 2025. Diplomas and certificates not collected on the day of the Review may be picked up at the Dean’s Office of the Department of Development Policy and Marketing (Building No. 6, Room No. A37) between 08-12 December 2025, from 01:00 to 03:00 p.m.

    Organisational support
    • Weronika Biały
    • Natalia Borkowska
    • Barbara Chojecka
    • Karol Ciura
    • Karolina Czarnecka
    • Szymon Dałek
    • Mikołaj Kulesza
    • Aleksander Matuszak
    • Maciej Rybarczyk
    • Barnaba Sibilski
    • Julia Sosnowska
    • Jan Wala Scientific support
    • Prof. dr hab. Irena Ozimek
    • Dr hab. Barbara Gołębiewska, University professor
    • Dr hab. Mariusz Maciejczak, University professor
    • Dr hab. Agata Malak-Rawlikowska, University prof.
    • Dr Paulina Trębska
    • Dr Anna Milewska
    • Dr Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska
    • Bartosz Zając

  • SCHEDULE OF THE REVIEW

    Schedule of the 52nd Review of Achievements of the SGGW Student Societies will be available at a later date.

Application form

                If you have problems downloading the file, use another browser, e.g. Mozilla Firefox

Regulations

                If you have problems downloading the file, use another browser, e.g. Mozilla Firefox

Guiding Principles for the Evaluators

                If you have problems downloading the file, use another browser, e.g. Mozilla Firefox