Dyskusja przedstawiła student journey – podróż trzyetapową. Podczas etapu „przed” uczelnie budują wizerunek marki i komunikują się z potencjalnymi odbiorcami – zwieńczeniem działań jest rekrutacja najlepszych kandydatów. Gdy stają się oni studentami, zaczyna się etap „w trakcie” – kontakt młodego człowieka z uczelnią jest wieloaspektowy, zanurza się on w doświadczenie studiowania nie tylko w sali dydaktycznej, ale też w dziekanacie, mediach społecznościowych i internecie. To kształtuje opinię o naszych uczelniach w głowach najbardziej autentycznych ambasadorów marki – studentów. Ich opinię biorą pod uwagę następni kandydaci. Finałem jest rozległe „po” – kiedy alumni odbierają dyplom… Czy z nami zostaną? Czy będziemy dla nich istotni? To zależy od naszej komunikacji – spiętej w dobie COVID-19 klamrą dialogowości, digitalu i otwartości uczelni. Na te tematy dyskutowali eksperci reprezentujący kluczowe poziomy budowy marki uczelni.
Więcej o konferencji na stronie.